27. elokuuta 2011

Hyvästi Rio

Joku ehkä mun lisäks on huomannut että viime kertaisesta kirjotuksesta on aikaa ja sille löytyy huono syykin. Tallipäivät olivat lähipäivinä harvakseltaa vaikeutuneen elämäntilanteen takia ja nyt kun pääsisin taas talleilemaan päivittäin niin siihen ei ole hyvää syytä. Mulla ei ainakaan nyt ole voimia kirjottaa mun ja Rion viimeisistä päivistä, mutta päätin nyt päivittää viimeisen uutisen Riosta.

Huonontuneen kunnon ja jatkuvan laihtumisen takia Rio lopetettiin 12.08.

Päivä lähti mulla ihan hyvin käyntiin, menin katsomaan Riota päivällä ja olin lopetuksen loppuun asti. Onnistuin pitää kyyneleet kaukana alussa, mutta hevosen maatessa liikkumattomana minäki räjähdin parkumaan. Ja tilanne toistui kun lähdettiin kentältä ja piti Rio jättää sinne.
Pakko myöntää että mä odotin saavani olla vielä vuosia Rion kanssa.
Multa ei nyt irtoa tän enempää tekstiä, mutta Rio, mä rakastan sua.

Mario Nova 03.06.1990 - 12.08.2011

Tiiän et sun on parempi näin,
kivut ja tuska takana päin.
Ansaitset levon rauhaisan,
ja kiitoksen kaikkein kauneimman.
Suo anteeksi rakkaani kyyneleet nää,
ne rakkautta on ja ikävää.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Alex & ronkeli-Rio kiittää!